بحثی درباره نیم پیوستگی پائین و انتخابهای پیوسته برای توابع چندتای محدب مقدار

پایان نامه
چکیده

در این مقاله روی نیم پیوستگی پائین تابع مجموعه ها و روابط بین انواع نیم پیوستگی پائین بحث کرده، سعی می شود که شرایط همگرایی توابع مجموعه ایی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه در باره روابط بین مجموعه انتخابهای مختلف بحث می شود و در خاتمه نیز سعی می شود که شرایط گسترش انتخابهای پیوسته مورد بررسی قرار گیرد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بهبودهایی از نامساوی های توابع محدب هندسی برای عملگرها

در این مقاله، تظریفی از تابع محدب هندسی ارائه که به کمک آن چندین نامساوی شناخته شده از توابع محدب هندسی بهبود داده شده‌ است. در پایان نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است. نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است.

متن کامل

انتخابهای خطی از توابع مجموعه ای مقدار

در این پایان نامه نشان می دهیم تحت شرایط مناسبی، توابع مجموعه ای مقداری که در شمول های خطی کلی صدق می کنند، انتخاب های خطی دارند. همچنین به بررسی شرایط مطلوب برای وجود انتخابهای جمعی از توابع مجموعه مقدار ‎$ (alpha,eta) $-‎زیرجمعی و زبرجمعی می پردازیم. سرانجام انتخاب های خطی توابع مجموعه ای مقدار صادق در شمول خطی تک متغیره و نیز دو متغیره از گروهواره های مربع متقارن را مورد مطالعه قرار خواهیم ...

15 صفحه اول

انتخابهای پیوسته

چکیده فرض کنید x و y دو فضای توپولوژیک و ? t:x یک چند تابعی باشد. تابع پیوسته f:x?y را یک انتخاب برای t نامند هرگاه برای هر x ? x داشته باشیم f(x) ? t(x). در این پایان نامه به بررسی شرایط کافی برای وجود انتخاب چند تابعی ها خواهیم پرداخت. قضیه مایکل یکی از مهمترین نتایج در این زمینه است. انتخابهای تقریبی و مساله تجزیه انتخابها نیز از موضوعات اساسی این پایان نامه می باشد. ما همچنین انتخابهای چ...

15 صفحه اول

توسیع پیوستگی و نتایج تعمیم یافته برای نگاشت های مجموعه-مقدار در آنالیز محدب

در این پایان نامه تعمیم هایی از قضیه توسیع هان-باناخ را برای نگاشت های مجموعه-مقدار بیان می کنیم، بویژه توسیع هایی برای نگاشت های مجموعه-مقدار k-محدب و k-مقعر ارایه می کنیم و سپس پیوستگی این نگاشت ها را بررسی کرده و در ادامه کاربردهایی از این قضایا را بیان می کنیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تبریز

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023